Klanten

Recente content

Teams Voice als ideale oplossing voor SLV Belgium

Toen de oude telefoonapplicatie van lichtproducent SLV Belgium verdween, moest het bedrijf op zoek naar een […]

Spikes ontzorgt Monard Law met managed services: “Wij kunnen ons volledig focussen op de business”

In Spikes vond Monard Law een partij die de zaken goed organiseert en de juiste ondersteuning […]

Video: OQuila helpt Alertis innoveren dankzij IoT

Alertis – het vroegere ‘Ardovlam’ – is gespecialiseerd in technologische beveiliging. Zo leveren ze branddetectie,…

Video: BekaertDeslee bespaart met slimme IoT

OQuila ontwikkelde samen met en voor BekaertDeslee een platform dat hun IT en OT met elkaar […]

Euronav stapte over op de cloud met hulp van Spikes

“Voor ons is Spikes van zeer grote toegevoegde waarde geweest,” vertelt Steven De Mot, office IT-manager […]

TUI implementeerde Microsoft 365 en Teams

"Met de hulp van Spikes hebben wij onze processen geoptimaliseerd en een interne innovatie gerealiseerd."

Goodman

Spikes re-engineered eForm en introduceert Smart Form, gebaseerd op de nieuwste technologie en met de hoogste […]

Katoen Natie kiest voor Spikes als solution partner

Voor een optimale (samen)werking werd gekozen voor Microsoft technologie en Spikes als solution partner om Katoen […]

Carglass & Spikes boosten werkefficiëntie

Carglass & Spikes boosten werkefficiëntie én communicatie dankzij één centrale digitale werkplek via SharePoint in de […]

CEL Data Services partners with Spikes

Partnering with Spikes, FastTrack Ready partner, to deploy Microsoft 365, CEL Data Services has seen increased […]