Klanten

Recente content

TUI implementeerde Microsoft 365 en Teams

"Met de hulp van Spikes hebben wij onze processen geoptimaliseerd en een interne innovatie gerealiseerd."

Goodman

Spikes re-engineered eForm en introduceert Smart Form, gebaseerd op de nieuwste technologie en met de hoogste […]

Katoen Natie kiest voor Spikes als solution partner

Voor een optimale (samen)werking werd gekozen voor Microsoft technologie en Spikes als solution partner om Katoen […]

Carglass & Spikes boosten werkefficiëntie

Carglass & Spikes boosten werkefficiëntie én communicatie dankzij één centrale digitale werkplek via SharePoint in de […]

CEL Data Services partners with Spikes

Partnering with Spikes, FastTrack Ready partner, to deploy Microsoft 365, CEL Data Services has seen increased […]

Spikes begeleidt Agfa-Gevaert in (digitale) transformatie

Top of mind. Agfa-Gevaert is het al decennialang op vlak van analoge en digitale beeldvormingssystemen en […]

Spikes helpt Daikin Europe bij e-mailmigratie

“We kunnen echt van een succes spreken. Samen met Spikes slaagden we erin 99,9% van de […]

Bridon-Bekaert The Ropes Group

Bridon-Bekaert kiest voor de Microsoft technologie en SharePoint als basis voor de uitrol van een nieuw […]

Sibelco werkt met Spikes aan hun Purchase Orders

Purchase order approval; snel en handig goedkeuren via intranet én mobiele app? Lees hier hoe Sibelco […]

StepStone vertrouwt op Security & Microsoft expertise van Spikes

StepStone vertrouwt op Security expertise van Spikes voor een uitgebreide 'Proof of Concept' van de Microsoft […]