Klanten

Recente content

Microsoft Teams als middel, geen doel op zich bij ACV

Iedereen aan boord met effectief change management: “Door de begeleiding van Spikes zitten wij nu op […]

ISS ontdekte de mogelijkheden van Teams as a Platform tijdens onze workshops

Betrokkenheid, kennis en ervaring: “Spikes leefde zich uitstekend in de noden van ons bedrijf in”

Spikes ontzorgde Zorgbedrijf Antwerpen

Stevige technische bagage, vertaald naar mensentaal: “Spikes heeft ons op veel gebieden volledig ontzorgd”

Teams Voice als ideale oplossing voor SLV Belgium

Toen de oude telefoonapplicatie van lichtproducent SLV Belgium verdween, moest het bedrijf op zoek naar een […]

Spikes ontzorgt Monard Law met managed services: “Wij kunnen ons volledig focussen op de business”

In Spikes vond Monard Law een partij die de zaken goed organiseert en de juiste ondersteuning […]

Video: OQuila helpt Alertis innoveren dankzij IoT

Alertis – het vroegere ‘Ardovlam’ – is gespecialiseerd in technologische beveiliging. Zo leveren ze branddetectie,…

Video: BekaertDeslee bespaart met slimme IoT

OQuila ontwikkelde samen met en voor BekaertDeslee een platform dat hun IT en OT met elkaar […]

Euronav stapte over op de cloud met hulp van Spikes

“Voor ons is Spikes van zeer grote toegevoegde waarde geweest,” vertelt Steven De Mot, office IT-manager […]

TUI implementeerde Microsoft 365 en Teams

"Met de hulp van Spikes hebben wij onze processen geoptimaliseerd en een interne innovatie gerealiseerd."

Goodman

Spikes re-engineered eForm en introduceert Smart Form, gebaseerd op de nieuwste technologie en met de hoogste […]