Microsoft Copilot als Employee Selfservice Agent op de HR-afdeling
Microsoft Copilot als Employee Selfservice Agent kan taken versnellen, processen stroomlijnen en medewerkersvragen sneller beantwoorden.
Evenement
Dit mag je verwachten:
Een digitaal onthaal voor je klanten: Efficiënt en snel klantenvragen behandelen van thuis uit.
Vanop afstand werken of thuiswerken heeft zijn voordelen, maar brengt ook vooral nieuwe uitdagingen met zich mee. Hoe borg je jouw klanten en relaties dat je 100% bereikbaar bent en dat je geen belangrijke telefoon of mail mist? Spikes ontwikkelde daarom een unieke oplossing, een hotline-oplossing om je digitaal onthaal in functie van klantenbeleving de customer service te geven die jouw klanten van je gewoon zijn en verdienen.
Volg onze webinar
Neem deel aan het Spikes webinar op woensdag 29 april van 13u-14u.
Je kan je verwachten aan interessante inzichten over de voordelen en het gebruik van Microsoft Teams Voice
in combinatie met Yablo, de samenwerkingsoplossing voor mails.
Onze kantoren
Spikes Antwerpen
WAW Building
Mechelsesteenweg 64
2018 Antwerpen
Tel : +32 3 451 94 90
Spikes Hasselt
De Silo
Schippersstraat 15
3500 Hasselt
Tel : +32 3 451 94 90
OQuila Gent
Otterburcht Offices
Ottergemsesteenweg 713
9000 Gent
Tel : +32 9 296 44 95