Onderbezetting en hoge werkdruk maken tijd tot het kostbaarste goed voor zorgmedewerkers. Bovendien werkt een groot deel van hen op verschillende locaties en zien ze meerdere cliënten of patiënten per dag. Administratieve taken bij huisbezoeken of consulten, zoals het schrijven van verslagen en het documenteren van elektronische patiëntendossiers, nemen dan ook een groot deel van de reeds beperkte tijd in beslag.
Samen met Zorgbedrijf Antwerpen ontwikkelden we daarom een AI-assistent op maat van de noden van zorgmedewerkers: 82Care. De tool maakt gebruik van AI-gestuurde voice-to-text en text-to-voice mogelijkheden die gesproken gegevens automatisch vastlegt en gestructureerd opslaat in digitale systemen zoals een patiëntendossier. Dit zorgt voor een verbeterde toegankelijkheid en gebruiksvriendelijkheid in zorgprocessen.
Samen vormen deze AI-functionaliteiten een krachtige brug tussen zorgnoden en oplossingen, waardoor de kwaliteit van zorg aanzienlijk wordt verbeterd en de focus opnieuw gelegd kan worden op het menselijke aspect.
Tijdens deze middagsessie ontdek je:
- onze visie op een AI-gedreven transformatie binnen de zorg
- de mogelijkheden van LLM’s & Voice-to-Text technologie
- 82Care als innovatieve, digitale assistent
- verschillende concrete use cases waarin 82Care een meerwaarde kan bieden voor verschillende profielen in de zorg
- Q&A
Schaarste in zorgpersoneel zorgen ervoor dat we creatief moeten omgaan met de beschikbare tijd om het dagelijkse werk van zorgend personeel opnieuw uitdagend te maken. Mis daarom deze kans niet om waardevolle inzichten te verkrijgen over hoe je AI kan inzetten bij bijvoorbeeld het schrijven van verslagen, registreren van incidenten en/of in het contactcenter.