De verbindende kracht van AI: van noden in de Zorg naar mensgerichte oplossingen

Ontdek in slechts 30 minuten hoe innovatieve AI-oplossingen kunnen dienen als brug tussen de noden in de zorg en een efficiëntere manier van werken.

Leer meer over:

  • Onze visie op een AI-gedreven transformatie binnen de zorg
  • De mogelijkheden van LLM’s & Voice-to-Text technologie
  • Demo van 82Care: een innovatieve AI-assistent die speciaal is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van de zorgsector.
  • Enkele concrete use cases waarin 82Care een meerwaarde biedt voor verschillende profielen in de zorg

Onderbezetting en hoge werkdruk maken tijd tot het kostbaarste goed voor zorgmedewerkers. Bovendien werkt een groot deel van hen op verschillende locaties en zien ze meerdere cliënten of patiënten per dag. Administratieve taken bij huisbezoeken of consulten, zoals het schrijven van verslagen en het documenteren van elektronische patiëntendossiers, nemen dan ook een groot deel van de reeds beperkte tijd in beslag.

Samen met Zorgbedrijf Antwerpen ontwikkelden we daarom een AI-assistent op maat van de noden van zorgmedewerkers: 82Care. De tool maakt gebruik van AI-gestuurde voice-to-text en text-to-voice mogelijkheden die gesproken gegevens automatisch vastlegt en gestructureerd opslaat in digitale systemen zoals een patiëntendossier. Dit zorgt voor een verbeterde toegankelijkheid en gebruiksvriendelijkheid in zorgprocessen.

Samen vormen deze AI-functionaliteiten een krachtige brug tussen zorgnoden en oplossingen, waardoor de kwaliteit van zorg aanzienlijk wordt verbeterd en de focus opnieuw gelegd kan worden op het menselijke aspect.

Thomas Catthoor

Thomas Catthoor

Business Developer

Waarom kiezen klanten voor Spikes?

Door een jarenlange ervaring met Microsoft Cloud-technologie weten we exact wat werkt op welke moment. Die opgedane kennis werd vertaald naar producten, procedures en templates. Hierdoor vertrek je bij ons nooit van een wit blad.

SPIKES-jan23-LVE-62

Evenement delen met een collega?

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Gerelateerde content

Documentbeheer 2.0: Slimmer zoeken en classificeren met Copilot Agents en Azure AI services

Ontdek in slechts 30 minuten hoe je door AI in te zetten voor autoclassificatie tijd kan […]

Van chaos naar een gestructureerd on- en offboarding proces

Ontdek in slechts 30 minuten hoe je onboarding- en offboardingprocessen efficiënt en veilig kan inrichten zonder […]