Evenement

AFGELOPEN – Webinar: Altijd bereikbaar met Microsoft Teams Phone

Een all-in-one oplossing voor KMO’s die steeds bereikbaar willen zijn.

Dit mag je verwachten:

DIT WEBINAR IS AFGELOPEN
Een applicatie om te bellen, een andere om te chatten, nog een andere om samen te werken of meetings te houden. Het wordt bijna onmogelijk om zo het overzicht te bewaren of laat staan van te thuis uit te werken… Of niet? We inspireren jou graag met de verschillende mogelijkheden van Microsoft Teams Phone in dit webinar:

  • Demo van verschillende relevante Teams Phone use cases voor de KMO
    Door de modernisering van het huidige samenwerkingslandschap met Microsoft Teams, kan een receptioniste prima van thuis uit de telefoons aannemen en deze efficiënt doorschakelen naar een collega die beschikbaar is op dat moment. Of maak gebruik van de slimme AI-technologie in Teams die de inkomende oproep automatisch doorschakelt in lijn met de business scenario’s van toepassing.
  • SLV Belgium – klantenervaring met Teams Phone
    Hybride werken zorgde ook bij lichtproducent SLV voor een omschakeling naar Microsoft Teams Phone. Zij zochten naar een oplossing die zowel hun interne communicatie, als die met hun klanten kon ondersteunen. Na het bekijken van de verschillende mogelijke aanbieders, zijn ze voor Teams Phone gegaan. Waarom zij deze keuze maakte en hoe ze vandaag bellen en samenwerken, vertellen we graag tijdens het webinar.

Download hieronder de opname!

Herbekijk de opname

Heb je de webinar gemist, maar bekijk je graag de opname? Laat het hieronder even weten en we bezorgen jou de link!

Inschrijvingsprijs

€ Gratis

Datum

10u30 - 11u30

Dinsdag 25 januari 2022

Locatie

live webinar

Evenement delen met een collega?

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Gerelateerde content

De ultieme checklist voor je IT on- en offboarding proces

  In onze vorige blog “5 struikelblokken bij het onboarden van nieuwe medewerkers” is het…

5 struikelblokken bij het onboarden van nieuwe medewerkers

Wat zijn de grootste struikelblokken? En hoe maak je zelf een effectief onboarding programma?