Laatste update:

Slim kennisbeheer voor een beter klantenservice

Een excellente klantenervaring bieden wordt eenvoudiger wanneer beschikbare kennis op de juiste manier wordt gedeeld.

Wanneer mensen elke dag met goesting samenwerken, straalt dit ook af op hoe ze hun werk doen. Door met slimme technologie ervoor te zorgen dat medewerkers op een eenvoudige manier beschikbare kennis kunnen inzetten om klanten beter te helpen, is dat een grote verschilmaker.

Om mensen te helpen elke dag slimmer samen te werken, organiseerde Spikes op 20 oktober het webinar “Slim Kennisbeheer voor een Beter Klantenservice”. Onderstaande topics kwamen onder andere aan bod:

  • AI als basis voor een geslaagd kennisbeheersysteem
    Artificiële intelligentie wordt steeds toegankelijker en kan ook democratisch ingezet worden om de kennis die in de hoofden van de mensen in jouw organisatie zitten te verzamelen en voor nieuwe inzichten te zorgen. In dit webinar vertellen we jou graag meer over de verschillende toepassingen van AI om kennis te beheren. Denk hierbij aan Project Cortex, tekstanalyse met NLP, geavanceerde tagging technieken, etc.
  • Van personalisatie tot contextualisatie
    Je kan bepaalde informatie aan een persoon linken, maar echt vooruitstrevende diensten worden geleverd wanneer de juiste informatie aan de juiste persoon, in een bepaalde context wordt gebracht. We lichten aan de hand van praktische voorbeelden bij onze klanten de verschillen toe.
Bekijk je graag de opname wanneer het jou uitkomt? Laat het ons weten hieronder en we bezorgen jou de link naar de opname met plezier!

Voor meer informatie over de webinar mag je gerust contact opnemen met onze sprekers !

Tom Jacobs

Tom Jacobs

Team Lead Business Innovation

Rens Oosterbos

Rens Oosterbos

Business Innovation Consultant

Ben Van Mol

Ben Van Mol

Solution Architect

Collega en spreker Ben Van Mol lichtte reeds een tipje van de sluier op in de blogreeks ‘De Juiste Informatie op het Juiste Moment’. Neem zeker een kijkje als je meer te weten wil komen over efficiënt kennisbeheer:

Categorieën

Deel dit artikel

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Gerelateerde content

Snelle successen bij NIS2

In deel 1 van deze blogserie bespraken we met Bart Saels, teamlead voor de customer-service-…

NIS2 voor de zorg: wat houdt het in en geldt dit ook voor jouw organisatie?

Wat houdt het in en geldt dit ook voor jouw organisatie?