Laatste update:

Finance Hero: Opleiding

Deze opleiding zorgt ervoor dat financiële taken en processen efficiënter kunnen worden uitgevoerd met behulp van Microsoft Office 365.

Over de workshop

Zowel als Finance of Sales medewerker verlies je veel tijd met administratieve taken, zoals het bijhouden van de verkoopscijfers, rapportering, bijhouden van klantendata etc… .
Omdat je verantwoordelijk bent om jouw rol zo efficiënt mogelijk te kunnen maken, is het van belang om processen uit strategiëen uit te werken die zowel geld besparen als verkoop stimuleren.

De administratieve taken zijn dan ook vaak een doorn in het oog. Door het inefficiënt gebruik van Microsoft Office 365 verlies je hierdoor zo tot wel makkelijk één (!) dag per week aan productiviteit.
Deze opleiding zorgt ervoor dat je jouw administratieve taken en processen zo efficiënt mogelijk inzet en je kan focussen op meer cruciale taken.

Voor wie?

Voor financiële of sales profielen die slimmer en efficiënter willen werken in Microsoft 365.

Waar en wanneer?

Deze opleiding wordt maandelijks georganiseerd.
Maak je keuze bij het inschrijvingsformulier uit onderstaande lesdata.

  • Vrijdag 21 februari 2020
  • Volgende data komt spoedig online

Locatie: SPIKES – Mechelsesteenweg 64 (7e verdiep) – 2018 Antwerpen

Praktisch

De workshop start om 09u en eindigt om 17u. Je neemt je eigen laptop waarmee je toegang hebt tot Microsoft Office 365.
We voorzien ook een lekkere lunch, fruit, voldoende koffie, frisdrank en water om de aandacht steeds op peil te houden.

Bring a friend!

Ken je een vriend(in) of collega die het ook verdient een FINANCE HERO te worden?
Schrijf je dan in via het formulier. Vervolgens stuur je de gegevens van de andere deelnemer door naar alexander.backx@spikes.be en ontvang 15% korting.

Heb je een vraag?

Wens je meer informatie of heb je een vraag?
Aarzel niet ons te contacteren op 03/451.94.90 of te mailen naar alexander.backx@spikes.be

 

Deel dit artikel

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Gerelateerde content