De kwaliteit en snelheid die jouw klanten vandaag de dag verwachten worden moeilijker en moeilijker te garanderen. Bol.com die je dag en nacht kan bereiken met vragen over je pakketje, bieden meestal snel het juiste antwoord. We leggen tegenwoordig de lat als consument erg hoog voor onze leveranciers.
Of het nu gaat om een advocaat die een vraag binnenkrijgt en snel de juiste info moet kunnen doorgeven aan zijn client, of een operator die vrachtschepen ondersteund bij het binnenloodsen, of een verkoper die die een vraag krijgt van een belangrijke klant. Ze hebben allemaal iets gemeen: De juiste kennis moet zo snel mogelijk tot bij de juiste persoon geraken.
Het efficiënt alloceren van kennis doorheen de organisatie zorgt ervoor dat klanten sneller het juiste antwoord op hun vraag krijgen. Maar kennis beheren in een organisatie gaat niet altijd van een leien dakje. Waarom lukt kennis delen vaak niet en hoe zorg je ervoor dat het dan wel efficiënt verloopt? We leggen jou de valkuilen uit en vertellen hoe je deze kan vermijden. Met automatisatie kan je het kennisproces versnellen en geraakt de nodige kennis, tijdig bij de juiste persoon.
Waarom kiezen klanten voor Spikes?
Door een jarenlange ervaring met Microsoft Cloud-technologie weten we exact wat werkt op welke moment. Die opgedane kennis werd vertaald naar producten, procedures en templates. Hierdoor vertrek je bij ons nooit van een wit blad.