AI is niet langer toekomstmuziek — het is vandaag al een krachtige motor voor innovatie, efficiëntie en groei. Organisaties die AI slim inzetten, versterken hun concurrentiepositie en creëren ruimte voor creativiteit en strategisch denken. Maar wat zijn de mogelijkheden? Hoe begin je eraan? En hoe haal je er écht waarde uit?
Als Microsoft Copilot Ready Tier Partner zijn we bij Spikes dagelijks bezig met Microsoft Copilot en zijn nieuwste toepassingen. We maken er onze prioriteit van om te bekijken hoe we door AI slim in te zetten een meerwaarde kunnen bieden voor onze klanten.
In het kader van innovatie organiseren we daarom een reeks webinars waarin we laten zien hoe AI de samenwerking en productiviteit binnen specifieke functies kan versterken. We trappen de reeks af op 10 juni met een sessie rond het gebruik van AI binnen HR en hoe Microsoft Copilot een antwoord biedt op tal van dagelijkse uitdagingen.
Tijdens het webinar lichten we concrete HR-use cases toe die de veelzijdigheid van Copilot in de praktijk aantonen. Denk aan een Teams-chatbot, het beantwoorden van HR-FAQ’s tot een Copilot Agent die stilaan uitgroeit tot een volwaardig HR-teamlid. Deze agent kan autonoom meetings inplannen/annuleren, e-mails versturen, statuswijzigingen maken en nog veel meer!
Tijdens deze middagsessie ontdek je:
- De AI-adoptiecurve en de bijhorende groeimogelijkheden
- Copilot als betrouwbare AI-assistant geïntegreerd in Microsoft 365
- Het fundamenteel verschil tussen Copilot, Copilot Chat, Microsoft 365 Copilot en Copilot Agents
- De verschillen en mogelijkheden van Copilot in HR toegelicht in concrete use cases
- Q&A
Dat Microsoft Copilot een game-changer is op vlak van productiviteit, is al lang geen geheim meer. Maar om het volledige potentieel eruit te halen, is meer nodig dan enkel de tool zelf. De mogelijkheden zijn eindeloos — mis deze webinar(reeks) dus zeker niet en ontdek hoe Copilot de onderlinge samenwerking en productiviteit van teams aanzienlijk kan verbeteren.