Uw concurrentievermogen wordt bepaald door een nieuwe norm: customer excellence. Met kostprijscompetitie alleen gaan we immers niet succesvol blijven. Uitmunten in geavanceerde dienstverlening, zowel dankzij de efficiëntie van uw operationele processen als dankzij uw aandacht voor de interne en externe klant, is de juiste strategie. Dit vereist in de eerste plaats dat u intensief en transparant gaat samenwerken met mensen en systemen binnen en buiten uw organisatie.
Bent u er klaar voor?
Uw bestaande bedrijfssoftware (ERP) is doorgaans niet ontworpen om processen die eigen zijn aan communicatie, samenwerking en workflows optimaal te ondersteunen. Toch wilt u de investeringen die u gedaan heeft niet overboord gooien. Bovendien duikt een nieuwe generatie werknemers op die opgroeide met het internet en met sociale media: u zal zich moeten aanpassen door uw medewerkers actief te betrekken bij de omvorming van uw bestaande organisatie tot een Social Enterprise.
Spikes
Spikes helpt middelgrote en grote organisaties om dichter bij hun klanten te staan en tegelijkertijd efficiënter te werken en dus zo hun doelstelling van customer excellence waar te maken. Door mensen en processen op één lijn te brengen rond één System of Engagement – een geïntegreerd softwareplatform voor samenwerking en communicatie – creëren we de basis van een Social Enterprise.