Leer meer over:
- Het belang van een nauwe samenwerking tussen de leden van het IT-team.
- De urgentie om de andere teams binnen de organisatie te informeren en zo snel mogelijk terug operationeel te krijgen.
- Het belang van derde partijen bij een cyberaanval.
- Lessons learned als solide basis voor innovatie en groei binnen je organisatie
Wat moet je doen als je organisatie wordt getroffen door een cyberaanval? In deze sessie delen we onze eigen ervaringen over hoe je het beste kunt omgaan met deze stressvolle situatie. We gaan dieper in op het belang van nauwe samenwerking tussen het IT-team en de rest van de organisatie, zodat alle teams zo snel mogelijk weer operationeel zijn.
Uiteraard komt een cyberaanval altijd onverwachts en dient het in de meeste gevallen als een wake-up call. Anderzijds biedt deze gebeurtenis ook kansen door het belang van een robuuste IT- en beveiligingsinfrastructuur voor een organisatie en haar medewerkers te benadrukken. De echte kracht schuilt in het toepassen van de lessen die zijn geleerd in de dagen, maanden en jaren na de cyberaanval op toekomstige strategische IT- en beveiligingsprojecten. Dit legt een solide basis voor innovatie en groei binnen je organisatie.
De vraag is niet of je organisatie slachtoffer wordt van een cyberaanval, maar wanneer. In slechts 30 minuten delen we daarom onze eigen ervaringen om succesvol met deze stressvolle situatie om te gaan. Van samenwerking en crisismanagement tot veerkracht.
Waarom kiezen klanten voor Spikes?
Door een jarenlange ervaring met Microsoft Cloud-technologie weten we exact wat werkt op welke moment. Die opgedane kennis werd vertaald naar producten, procedures en templates. Hierdoor vertrek je bij ons nooit van een wit blad.
