Leer meer over:
- Onze visie op een AI-gedreven transformatie binnen de zorg
- De mogelijkheden van LLM’s & Voice-to-Text technologie
- Demo van 82Care: een innovatieve AI-assistent die speciaal is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van de zorgsector.
- Enkele concrete use cases waarin 82Care een meerwaarde biedt voor verschillende profielen in de zorg
Onderbezetting en hoge werkdruk maken tijd tot het kostbaarste goed voor zorgmedewerkers. Bovendien werkt een groot deel van hen op verschillende locaties en zien ze meerdere cliënten of patiënten per dag. Administratieve taken bij huisbezoeken of consulten, zoals het schrijven van verslagen en het documenteren van elektronische patiëntendossiers, nemen dan ook een groot deel van de reeds beperkte tijd in beslag.
Samen met Zorgbedrijf Antwerpen ontwikkelden we daarom een AI-assistent op maat van de noden van zorgmedewerkers: 82Care. De tool maakt gebruik van AI-gestuurde voice-to-text en text-to-voice mogelijkheden die gesproken gegevens automatisch vastlegt en gestructureerd opslaat in digitale systemen zoals een patiëntendossier. Dit zorgt voor een verbeterde toegankelijkheid en gebruiksvriendelijkheid in zorgprocessen.
Samen vormen deze AI-functionaliteiten een krachtige brug tussen zorgnoden en oplossingen, waardoor de kwaliteit van zorg aanzienlijk wordt verbeterd en de focus opnieuw gelegd kan worden op het menselijke aspect.
Waarom kiezen klanten voor Spikes?
Door een jarenlange ervaring met Microsoft Cloud-technologie weten we exact wat werkt op welke moment. Die opgedane kennis werd vertaald naar producten, procedures en templates. Hierdoor vertrek je bij ons nooit van een wit blad.
