Evenement

Afgelopen – Slim kennisbeheer voor een beter klantenservice

Een excellente klantenervaring bieden wordt eenvoudiger wanneer beschikbare kennis op de juiste manier wordt gedeeld.

Dit mag je verwachten:

De kwaliteit en snelheid die jouw klanten vandaag de dag verwachten worden moeilijker en moeilijker te garanderen. Bol.com die je dag en nacht kan bereiken met vragen over je pakketje, bieden meestal snel het juiste antwoord. We leggen tegenwoordig de lat als consument erg hoog voor onze leveranciers.

Of het nu gaat om een advocaat die een vraag binnenkrijgt en snel de juiste info moet kunnen doorgeven aan zijn client, of een operator die vrachtschepen ondersteund bij het binnenloodsen, of een verkoper die die een vraag krijgt van een belangrijke klant. Ze hebben allemaal iets gemeen: De juiste kennis moet zo snel mogelijk tot bij de juiste persoon geraken.

Het efficiënt alloceren van kennis doorheen de organisatie zorgt ervoor dat klanten sneller het juiste antwoord op hun vraag krijgen. Maar kennis beheren in een organisatie gaat niet altijd van een leien dakje. Waarom lukt kennis delen vaak niet en hoe zorg je ervoor dat het dan wel efficiënt verloopt? We leggen jou de valkuilen uit en vertellen hoe je deze kan vermijden. Met automatisatie kan je het kennisproces versnellen en geraakt de nodige kennis, tijdig bij de juiste persoon.

AGENDA

  • AI als basis voor een geslaagd kennisbeheersysteem
    Artificiële intelligentie wordt steeds toegankelijker en kan ook democratisch ingezet worden om de kennis die in de hoofden van de mensen in jouw organisatie zitten te verzamelen en voor nieuwe inzichten te zorgen. In dit webinar vertellen we jou graag meer over de verschillende toepassingen van AI om kennis te beheren. Denk hierbij aan Project Cortex, tekstanalyse met NLP, geavanceerde tagging technieken, etc.
  • Van personalisatie tot contextualisatie
    Je kan bepaalde informatie aan een persoon linken, maar echt vooruitstrevende diensten worden geleverd wanneer de juiste informatie aan de juiste persoon, in een bepaalde context wordt gebracht. We lichten aan de hand van praktische voorbeelden bij onze klanten de verschillen toe.

Herbekijk het webinar

Het webinar is helaas afgelopen. Maar geen zorgen, vul het formulier hieronder in als je graag de opname ontvangt!

 

 

Inschrijvingsprijs

€ Gratis

Datum

11u - 12u

Dinsdag 20 oktober

Locatie

live webinar

Evenement delen met een collega?

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Gerelateerde content

Spikes’ Rapid Q&A: Dirk Verhaeghe, Business Innovation Expert, beantwoordt jouw 7 meest prangende vragen

Op donderdag 25 april 2024 staat het webinar ‘Ontdek het Generatieve AI-landschap van Microsoft’ op…

Middagsessie: Field Service 2.0, slimme oplossingen met AI en IoT

Slimme inzichten en praktische toepassingen voor uw bedrijf