Spikes Technologieën

 

Spikes vertaalt de samenwerkingscultuur

De hoeksteen van elke Digitale Transformatie is het uitnutten van de mogelijkheden van de recentste technologische evoluties: cloudopslag en -processing, slimme analytische toepassingen, mobiele toepassingen, bedrijfssociale-media, samenwerkingsplatformen.

Spikes benut in zijn oplossingen voor klanten al deze technologische mogelijkheden van Microsoft om medewerkers beter te doen samenwerken.

 

Microsoft cloud

Spikes maakt gebruikt van de Microsoft Cloud technologieën (Azure Saas en PaaS) om een hybride architectuur op te stellen en in te voeren, waarin gebruik gemaakt wordt van de Cloud waar het kan, en van resources in het eigen datacenter waar het moet.

 

Microsoft Intune – EMS – ECS – Microsoft 365

Digitale transformatie start met een robuuste beveiliging van identiteiten, data en documenten, toestellen en applicaties.
Spikes zet Microsoft Intune, Enterprise Mobility Suite, Enterprise Cloud Service of  Microsoft 365 in om een omgeving te creëren waarin klanten met vrijheid en gemoedsrust kunnen transformeren.

 

Office 365

Wanneer het gaat om ‘Productivity Workloads’ zet Spikes Office365 in om klanten toegang te geven tot de voordelen van de Cloud zonder veel beheerskosten en -inspanningen. Medewerkers krijgen zo toegang to hun mail en documenten (‘any time, any place on any device’)

 

Microsoft Azure PaaS

Alle nieuwe applicatie-ontwikkeling maakt bij voorkeur ook gebruik van de voordelen van de Cloud. Spikes zet de Azure PaaS application-platformen in voor developer tools, mobiele back-ends, computing en integratie, data en advanced analytics, en media en content delivery.

 

Cortana Intelligence suite

Cortana Intelligence Suite

Elke nieuwe toepassing moet een intelligente component bevatten om maximaal bij te dragen aan de productiviteit van de organisatie en haar medewerkers.
Spikes zet de Cortana Intelligence Suite in om grote hoeveelheden data, waaronder alle informatie die een organisatie opbouwt in Office 365, om te zetten in inzichten en conclusies waarmee de klant actief aan de slag kan.

 

windows 10 waas

Windows 10

Alle softwaretools evolueren sneller en sneller, ook Windows 10. Om de uitrol van nieuwe versies beheersbaar te maken voor organisaties, heeft Microsoft ‘Windows as a Service’ geïntroduceerd.
Spikes ondersteunt klanten bij de invoering van Windows 10 ‘as a Service’.

 

K2

K2

Wanneer mensen op een gestructureerde manier moeten samenwerken, heeft een gebruik van op maat gemaakte workflows dikwijls een grote toegevoegde waarde.
Wanneer klanten de behoefte hebben aan ‘low-code’ formulieren en bedrijfsprocessen, gebruikt Spikes K2.

 

Nintex software

Nintex

In andere scenario’s waarin de dienstverlening aan klanten en de klantenervaring belangrijk zijn, zet Spikes Nintex in om bedrijfsprocessen te automatiseren.