Omzet verhogen

Om te beginnen stellen we altijd de vraag: hoe worden jouw klanten hier beter van? Hoe draagt een initiatief tot verbetering of vernieuwing bij aan het vinden van nieuwe klanten, en het tevredenstellen van je bestaande klanten. Want dan creëer je een maximale bedrijfswaarde.

Natuurlijk leiden niet alle verbeterinitiatieven tot een verhoogde omzet (bij ondersteunende processen is dat b.v. niet altijd duidelijk), maar het loont steeds te moeite om de vraag te stellen.

Voor wie?

ICT is al lang niet meer de verantwoordelijkheid van de IT-verantwoordelijke alleen. Ook de andere functies in het bedrijf weten wat ze willen, en hebben budgetten om IT-oplossingen aan te kopen.

Succesvolle klanten

Sibelco PO approval

Purchase order approval; snel en handig goedkeuren via intranet én mobiele app? Lees hier…

BNP Paribas

Met behulp van SharePoint werden de klantengegevens gecentraliseerd, zodat iedereen snel toegang had tot…

Nedcard

NedCard komt tegemoet aan security-eisen banksector na installatie SharePoint door Spikes. Lees de volledige…