Front-line Project Worker oplossing

Front-line Project Workers zijn altijd onderweg en werken meestal bij de klant. Zij komen zelden op kantoor. Dat betekent ook dat ze meestal alleen voorstaan wanneer ze problemen bij klanten moeten oplossen … totdat ze hulp nodig hebben van collega’s of de kennisbank raadplegen. De Front-line Project Worker-oplossing van Spikes zorgt ervoor dat jouw Project Workers altijd en overal toegang hebben tot de kennis die ze nodig hebben om de klant optimaal te bedienen. Collega’s moeten gemakkelijk bereikbaar zijn wanneer hun hulp nodig is. Dat kan via voice of chat. Maar soms moet de medewerker gaan grasduinen in de Knowledge Base van de organisatie. Daarom levert de Front-line Project Worker-oplossing ook een Intelligente Knowledge Base waarmee elke medewerker de informatie kan vinden die hij of zijn nodig heeft, zonder lang te moeten zoeken.

De externe medewerker ondersteunen

Het Front-line Project Worker-aanbod van Spikes is gebaseerd op Office 365. Office 365 bevat alle IT-hulpmiddelen om onderweg even productief te zijn als op kantoor. Het Front-line Project Worker-aanbod zorgt ervoor dat jouw projectmedewerkers daar maximaal gebruik van kunnen maken:

  • E-mailverkeer met de klant raadplegen? Geen probleem.
  • De agenda van collega’s raadplegen om een afspraak te maken waarbij een collega mee moet worden uitgenodigd? Het kan.
  • De kennisbank van de organisatie raadplegen? Geen moeite.
  • Een probleem overleggen met de technische ondersteuning op kantoor via chat, mail of telefoon: Kies maar.

De ‘Front-line Project Worker’-oplossing is uniek omdat het ook een infrastructuur-deel bevat: wij zorgen er namelijk ook voor dat de smartphone, tablet of laptop van de Project Worker altijd beveiligd en up-to-date is.

Spikes zorgt ervoor dat jouw projectwerkersteam de best mogelijke werkomgeving heeft om ook onderweg superproductief te zijn. Lees meer over:

 

Meer over de externe werker en hoe hen te ondersteunen:

Meer weten over de verschillende typen externe werknemers die je team kunnen versterken en hoe je hen kan ondersteunen door de juiste tools in te zetten? Download onze handige whitepaper. We bekijken de behoeften van de externe werker op het gebied van techniek en bespreken hoe Office 365 je kan helpen om ze meer controle te geven over hun manier van werken.