Spikes

Bank Degroof rekent op Spikes voor ondersteuning SharePoint-website



Bank Degroof is de grootste onafhankelijke private en zakenbank van België. De bank is in zes landen aanwezig en hanteert een groeimodel dat gefundeerd is op drie pijlers: diversificatie, innovatie en export.
 
Voor haar website maakt Bank Degroof al een tijdje gebruik van Microsoft SharePoint. Lizelot Put, E-Communication Officer bij Bank Degroof: “Ook een vermogensbank, waar persoonlijk contact met de klant van oudsher op de eerste plaats komt, kan niet meer zonder een goede website. Trouwens, digitale communicatie hoeft vandaag de dag helemaal niet onpersoonlijk te zijn !”
 
De SharePoint-infrastructuur bij Bank Degroof bleek echter onderhevig aan performantieproblemen, en de toenmalige leverancier kon niet de verwachte ondersteuning bieden. De Bank besliste dan ook om een ander IT-bedrijf in te schakelen; Spikes kreeg de opdracht om een audit uit te voeren en de SharePoint-infrastructuur te optimaliseren.
 
“Vandaag staat Spikes in voor de volledige technische ondersteuning van de website van Bank Degroof. Wij hebben niets dan lof over de samenwerking met het bedrijf: hun reactiviteit en de snelle respons maken dat het bijzonder aangenaam samenwerken is”, besluit Lizelot Put.