Spikes

Agoria corporate event: 'Make it pop' (20 mei 2015, Brussel)


Make it pop


Op 20 mei vond het jaarlijkse corporate event van Agoria en Sirris plaats: ‘Make it pop’, met als centrale thema ‘innovatie’.
Meer dan 700 Belgische CxO's ondergingen een wervelende show van keynote speaker Nils Müller, die hen meenam op reis naar de toekomst en alvast een blik liet werpen op de niet te missen technologische microtrends die er aankomen.

Maar ook de parallele sessie, een thematisch debat rond 'Products of the future' tussen Spikes Research Division Manager Peter Stuer, Geert Ostyn (Picanol), René Branders (FiB Belgium) en Jo De Boeck (Imec International) en gemodereerd door An Hofman (Kanaal Z) weerhield 150 geïnteresseerden van zich voortijdig op de cocktails en de afterparty te storten.
 
Uit de input die meer dan 120 vertegenwoordigers uit de industrie aanleverden, gecombineerd met meer dan 200 studies en roadmaps, distilleerden Sirris en Agoria het 'Masterplan Innovatie'. Dit masterplan werd opgebouwd rond 3 basiscomponenten die welgekend zijn in de industrie:
 
  • Welke zijn de businessmodellen van de toekomst?
  • Wat wordt het product of de dienst van morgen?
  • Hoe zal de fabriek van de toekomst eruitzien?
 
Meer weten? Lees en download de samenvatting van het Masterplan Innovation